att lära lira gura

helt underbart, jag menar det verkligen. att höra en acustisk gitarr är som att låta hjärnan koppla bort för en stund och låta den gå in i någon slags fantasivärld. att spela gitarr är helt enkelt avslappnande och ger en mysig rofylld stämning. Har funderat lite och tror jag har bestämt mig, ska ev göra en industrial men Julia Roséndahl skrämde mig lite (a) men en annan sak jag har bestämt mig för är att köpa detta draksmycke som ligger på bild här nedanför.


Känns riktigt bra just nu, livet fantasin och motivationen är på topp. Längtar dock efter ett lov nu. Hade inte setat helt fel. Ska hem i helgen igen och hoppas på en riktigt mysig helg. Har även lyckats pilla ihop en egen liten låt på gitarren nu. Ha en bra kväll alla goá & gláa!
PS. har även vart ute och SHOPPAT lite nya kläder till garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0