behov av lov, inom snar framtid

Nu kommer lite bilder sen jag och Anton var ute och fotade, tror det blev upp mot en fyrahundra bilder! Här är iaf ett smakprov och fler kommer sen när jag fått mitt kära Photo Shop. Men nu är det så att det inte vill funka utan bilderna hamnar på snedden, så lägger upp dem på face ist. Så bara in på min face Emilia Eriksson (foton, jag & anton). Så finns dom där inom kort :)




Idag har iaf jag vart riktigt riktigt duktig och då menar jag RIKTGT duktig. pluggast som en häst hela dagen. Engelska prov imorse, svenska, matte och jag jobbade på som bara den. Slutade skoldagen med Data. Så riktigt nöjd med skolan. Åkte ner till stan och hämtade Astrid Ling, satte oss på bussen till Ica Maxi, handlade och när vi kom hem lagade jag pommes, fläskfilé och min fars underbara sås (den bästa i världen) !

längtar tills på fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0