blandade känslor

ibland är det inte lätt, speciellt inte när det är svårt & så tvärtom. Har haft en massa tankar i skallen, lyckliga och mindre lyckliga. Men allt här i livet har sin mening. Ingenting går till slumpen. Tror iaf jag. Allt har blivit som det blivit av en anledning. Just för tillfället väntar jag på att få mat så tar tillfället att sätta igång musiken låta den strömma in i skallen och låta skallen tänka över låten lite, orden och dess mening. Sådant gör jag ofta & det är avslappnande. Känner att det är skönt, att känna hur hjärnan snurrar runt och tänker på sådant jag inte brukar tänka på. Att låta den koncentrera sig på något nytt och inte låta den haka upp sig på det gamla. Är dock inte på humör för att skriva mer, ska få i mig maten, kanske dra ner till malung annars blir det en "ligga i sängen och titta på film" kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0