egen konst

När jag kom hem från skolan satte jag igång en engelsk ljusbok (andra boken av Harry Potter), lagade lite mat, åt och sedan satte jag igång med lite pyssel. Att göra helt egna smycken är riktigt riktigt skoj, om inte annat ett riktigt tidsfördriv. Har suttit i minst tre timmar och pysslat. Fått ihop ett halsband och två stycken armband. Nöjd, helt klart. Nu antar jag att jag ska ta mig lite frukt, kosa ner mig i soffan bland täcket och kuddarna & se en bra film. Väldigt trött har jag vart idag men kul hade jag med Jessica Pettersson nere på stan med lite olika intervjuer. Måste tillägga att jag saknar Samuel ♥

Tack för att du ville läsa!
Halsbandet
första armbandet
andra armbandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0