fre-lör-sön

Dessa dagar bjöd på en riktigt smaskig helg. Fick mamma & pappa på besök, köpt in lite smågrejor till lägenheten och har fått upp en riktigt nice lampa i taket och en fett skön dimmer i mitt älskade kök. Planerat lite för hyllupsättning vid sängen och så börja skissa upp mitt underbara "Hakuna Matata, it means no worries" på väggen. Längtar, kommer bli så grymt bra! Käkat god mat hela helgen och bara mått allmänt bra. Det tråkigt med att stanna i Falun över helgen var att jag inte fick träffa Samuel, men har lov nästa vecka v.44 då ska jag allt få se honom :)

Setat och pluggat nu en bra stund och har lyckats med:
Mattematik   √
Engelska      √
.
väggdekoren jag ska göra:

Hakuna Matata

.         it means no worries




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0