malung

Igår mådde jag riktigt riktigt dåligt, somnade inte förn's vid fyra. Så imorse vaknade jag inte av min klocka, utan ca tio utav att mamma ringer. Så drog jag till skolan till 12 på mediaproduktion, ljudmedia. Sände lite liveradio och så satte jag mig på bussresan hem mot malung. På pussen fick jag sällskap av Kine Håkansson som går frisör så nu har jag en permanentning, klippning och färgning på G. UNDEBART!

I torsdags bokade jag och några kompisar fotostudion och fotade lite. Riktigt nöjd och kul var det. Äntligen börjar jag komma igång med fotandet och redigeringen igen. Pappa har beställt mitt CS5 så inte länge kvar nu!
Några av torsdagens resultat :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0