mysi

Har haft en väldigt trött dag idag, väldigt slak och hängig har jag känt mig. Idag har jag varit jätte duktig och städat hela lägenheten från golv till tak. Har åter igen lekt med min kära vän gitarren, och denna gång lärt mig Leonard Cohen - Halleluhja. Sådär lagomt glad är jag! Nu till kvällen kom även mamma och pappa som fyllt upp mitt kylskåp med massa mat & en mjölkliter. Fick en två presenter av mamma, två tycken afrikanska elefanter att ha ljus i och en glasflaska med doftolja i till att ha i badrummet. Bitta överraskade mig och hade gett mamma en påse med armbandgrejor i och gissa om jag blev glad! Den här kvällen har varit extremt skön & lugn, men nu är jag helt slutkörd och ska sova. Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0