just chillin

sitta i soffan, mätt som den mättaste av de mätta, blogga och bara chilla järnet - ÄR SKÖNT




Långt mellan inläggen för tillfället. Har varken haft tiden eller lusten till att blogga, men nu kommer det ett inlägg. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska informera er om. En sak kan jag säga, att Ellinor Brors har fyllt hela 18 år. Vilket såklart firades med rajtan tajtan. Jag spenderar minst en timme per dag på träningscentret Friskis&Svettis och det känns så skönt. Börjar få tillbaka lite bortgångna mucklor (a). Jag, mor och far sitter fastklistrade i soffan och gör det här som man egentligen ska göra på lördagar. SLAPPA!

Aja nu orkar jag inte mer, elr jo en sak till.. jag har kommit igång och faktist testat min ritbräda som jag fått i sen julklapp och faktiskt kommit igång med kreativiteten och redigerandet av bilderna igen!

puss på rumpan, vänster skinka, lite till höger :*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ROOOMPA IS THE SHIIIET!! :D

2011-02-11 @ 20:12:54
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Emilia

YES ROOOOMPA! :D

2011-02-15 @ 12:01:31
URL: http://skolkarinemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0