2011-01-12

Sabina Sköldner och jag....



...har en riktig myskväll. Vilket inkluderar 2 pers i min soffa, tv:n på, två vattenglas m isbitar (ingen läsk ikväll), en påse tacochips + dipp. Vi är inte okej känner jag. Nu sitter vi och planerar vår friskis & svettis karriär som förhoppningsvis ska dra igång nästa v. Påtal om att sätta igång, min första skoldag idag efter lovet och jag lovar den var inte okej. Svenska.. inte klar med min filmanays som skulle vart klar innan lovet så packas man på med ännu mer. Nej usch. Nu hoppas jag på att få de mediaämnen jag valt annars vettefan vad jag ska göra!

Förövrigt saknar jag Samuel, det känns verkligen att han är så mycket längre bort än vad han brukar vara. Man liksom tänker sådär lite extra mycket på honom. Tänk va härligt det ska bli att få krama och pussa en aning på honom när han kommer hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0