dreams and visions

har jag många utav.



  • Jag har bestämt mig för att fortsätta och hålla igång träningen nu för att förhoppningsvis få tillbaka mina försvunna magrutor (a)
  • Jag har bestämt mig för att göra det bästa jag kan av skolan.
  • Jag har bestämt mig för att jobba på med mitt foto och redigeringsintresse.
  • Jag vet att jag idag är riktigt kär
  • Jag vet att jag älskar min familj och att jag aldrig vill förlora den
  • Jag vet att jag har allt jag behöver just nu, en bra familj, en underbar pojkvän och vänner som gör livet värt att leva!


Just nu sitter jag och funderar på vad mitt liv går ut på. Det funderar jag ofta på men exakt just vad har jag inte kommit på än och lär nog aldrig hända heller. Jag fick mig iaf ett gott skratt av Jennifer Aune såhär på kvällskvisten :) Förstår inte riktigt varför det som man inte vill ska hända händer eller som att det som en gång har hänt inte går att ändra på. Jag vill kunna förändra det som ingen kan ändra på. Det är vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Härligt tjejen! Tack för pratstunden :) <3

2011-01-23 @ 11:35:05
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0