fortsättningen

som sagt fortsättningen var enormt bra.
  • Dagen efter nyår sov jag och älskling till runt 3- halv 4 och hade massa mys. Vi gick upp och så blev jag bjuden på middag av hans familj. Innan maten tog vi oss en liten filmtime och blev sedan kvar hela dagen/kvällen och jag törs lova på din máma att maten var helt underbar/gudomligt god. Väl mätta i magen somnade min gofis och jag satt bredvid honom och kliade honom och myste utan att han visste om det. Så tillslut somnade även jag där bredvid honom, trött som en gnu.
  • Runt halv tio kom Catrin och hämtade upp mig så åkte vi till fors och tittade på lite film. Och jag kan lova att jag som som en gud i himmelen den natten. Tror jag sov till ett eller så. Lika så dagarna efter det.
  • Resterande dagarna spenderades först inne liggandes i soffan och lite träning med voffa. På torsdagen vid tolvslaget fick jag besök av min bror Isak och hans kvinna Elin. Började med att sätta igång utekaret tidigt typ vid 10/ halv 11. Vid 6 kom Sabina och hennes familj och efter en god middag fick vi vid 7 - 8 äntligen bada. Varmt och skönt! Låg väl i badet i någon timme med smoothie som efterrätt. Gott! Sedan började min sjukperiod..
  • 40°C feber vid slutet av kvällen. Inte alls okej! Nu sitter jag i Falun här på en söndag och har fortfarane feber. Det här med att vara sjuk är inte min grej!
  • Tjohej och tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0