friskis & svettis

nu har jag och Sabina gjort vår träningsdebut.



Måndagskvällen tog vi ett Bas-pass, tisdagen ett Dans-pass och onsdagen ett Medel-pass. Idag ska vi ta oss ann ett till Medel-pass få ser hur det är upplagt. Känns skönt att träna och göra något på dagarna istället för att bara sitta framför dumburken.
Innan jag drar mot Borlänge och Sabina för träning så ska jag hinna plugga på inför provet på tisdag. Åh imorgon är det fredag och det gillas. Jag saknar Samuel och han ska jag få träffa. Känns suppert'. Han som är hemma igen efter en veckas sommar i Spanien, brun som en bränd pepparkake. puss på honom ♥
Ikväll följer Sabina med mig hem efter träningen och vi ska ha mys. Riktigt soffmys m frukt!

Kommentarer
Postat av: Marina Bexelius

Bra med frukt och träning mammsen

2011-01-26 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0