hemlängtan

är precis vad jag haft.





min bästa Peach som jag saknat ihjäl mig efter

2 dagars skola så är jag ledig imorgon, skönt. Två av de värsta skoldagarna i Falun hittills. Har haft enorm hemlängtan ända sedan i söndags när mor & far åkte och själv blev jag ensam kvar i lägenheten. Grät till och med... usch. Inte lätt att bo själv alla gånger så det är med enorm lättnad jag kommit hem. Har ingen lust att vara i Falun alls just nu. Nej. Svenskan vill jag bara lägga ner, det ska läsas och läsas. Men lär ta tag i det här nu så det blir bra igen. Bara en uppgift efter. Så vafan. Nycklarna glömde jag såklart kvar i malung när vi åkte till Falun i fredags också. Med skåpnycklar och hela köret. Frisk, elr ja nästan. Huvudet sprängs snart i tusentiobitar. Ger det sig inte snart så lägger jag mig och tänker inte vakna förren imorgon -sådetså!

Imorgon hoppas jag på en rolig kväll med vännerna och lördag ska jag bara ta det lugnt. Söndag börjar vi inte nämna än för då är snart måndagen nära och den längtar jag definitift inte till. Vill vara hemma, hemma, hemma. Skulle kunna tänka mig att plugga från hemma ett tag så jag får bo hemma i Malungsfors.

På tal om skola och så. Fick reda på att alla mediaämnena blir av, vilket av dem jag får som första var dock en annan femma. Individuella valen återstår också att se hur blir med. Hoppas och håller tummarna!


Samuel Törner ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Förstår vad du menar, även om man är 18 kan man sakna familjen grymt mycket. :)

2011-01-14 @ 08:15:41
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0