kábalikos in branos

precis vad denna dag har bestått av. Kabalik i hjärnhalvorna. Jäklar sikken rolig dag, sov till ca 11 och sen vidare till halv tolv. Tio i ett anlände sabina & vi drog igång gamle bettan, vår härliga barndomsvän, går som på räls fortfarande efter alla dessa år. Höll förvånansvärt hela dagen men på hemvägen gick mattan av again.. aja bara att laga och leta vidare efter en ny (vilket verkar omöjligt). Resten av kvällen har vi spenderat framför några bra filmrullar! Nu ska vi busa oss ner för trappen ner på rummet och busa till det innan vi blir trötta somnar. Kanske lite kortspel elr någe annat kuligt. När vi lägger oss sen håper jag på några kalla fossingar som ska kyla ner mina heta små fötter. Ni får ha en fortsatt trevlig natt/morgon så hörs vi some other time.
Måste berätta om NYÅR också , vilket jag aldrig kommer glömma. Så sjukt underbart sätt att inviga det nya året på. Först lite festande på olika ställen så drog jag till samme efterfest som älsklingen var på. Där fick jag såklart träffa honom och hade massa trevlig med underbart folk. Slutade med att vi gick hem vid 6 på morgonen han och jag. Dagen efter spenderade jag hos honom och hans familj. God mat, mys och härliga skratt. En dag värd att MINNAS. Underbaert ,
föresten åker den lyxmusen till spanien i en vecka & ska måå, hoppas du får det bäst älsklingen min!
Samuel Törner ♥
bjuder på en bild från mitt riktiga hem nere i mitt ordinare-rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0