nyår och lite därtill

Som sagt ska jag snacka lite mer om nyår och de sista dagarna på lovet. (i punktform)
  • Började nyårskvällen i sällskap av Catrin, med en brakmiddag bestående av plankstek. Sedan drog vi vidare till Malung och började festandet. Firade själva tolvslaget utanför Grottan men gick sedan vidare för att möta bror Isak och ett gäng vänner till.
  • Efter lite frisk luft, vilket innebar en timmes promenad tog jag mig till Albacken och fortsatte min härliga kväll där från ca kl. 2-3 och så spurtade jag in hos Jonas Persson (dock fel Jonas) efter ett missförstånd mellan mig och min käre Samuel. Väl där träffade jag på Kristin (kikki), Sanna, Emily, Luggen åh ja en hel drös människor.
  • Så tillslut listade jag ut att min pojke var hos en annan Jonas Persson så då tog jag mina ben på flykt igen och började gå dit. Väl nästan framme var jag tvungen att leta efter (nukommerjagintepåvadhanheter) men jag kulle iaf leta efter honom och tillslut hittar jag honom! weeeei. Går mot dörren och väl där blir jag bemött av min kärleks léende. Hur härligt som helst.
  • Nåja, därinne fortsatte festen ett bra tag till med musik, sång, en trasig gitarr som saknade en sträng, härliga vänner och goda skratt! Och när jag säger ett bra tag till menar jag det. Festandet slutade runt sex på morgonen för min och Samuels del vilket innebar ännu en promenad men denna gång var det rätt skönt att få komma ut i friska luften.
bilden som ni ser är på Samuel Törner och denna har jag fått lov att ta från Jennifer Aunes blogg.
som jag gjort om lite.
långt inlägg denna gång och jag är varken klar eller sugen på att skriva mer så säger godnatt nu och fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0