vad dagen bestått av

Jag & Mamma har tvättat massor av kläder.

ett foto taget av: Anton Bergström

Tvätten hann inte torka så har haft överflöd av halvblöta kläder och lakan i lägenheten. Ännu inte frisk så blir hemma första skoldagen efter lovet. Har städat och fixat så nu är här fint. Den nya lampan är uppe och gjorde det hela mycket mysigare. Sett på Eragon och lite CSI Miami, känns värdelöst att sova eftersom det ända jag gör är att frysa-svettas-frysa-svettas, hosta och inte få någon luft..

Har tillbringat kvällen framför datan. Gjort i ordning en ny design/ heather och hoppas ni gillar't. Funderar nu starkt på att ta mig ett nattmål och så skissa lite inför onsdag så jag har något att göra på datan.
Sov så gott alla sömntutor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0