Stockholm weekend

..en helg i huvudstaden

Efter två underbara dagar hos Samuel var jag tvungen att ta bussen mot Falun igen för en sista lektion innan helgen. Och tänka sig vad tiden går fort, åtta hela månader har det gått! ♥
Tog tåget 16.50 mot Stockholm i fredas och nu sitter jag här i Stockholm en lördagkväll efter en fin dag i stan. Fått mig ett skönt och snyggt påslakan av fader. Har bestämt mig för ljud nu också efter lite om och men så nu blir det lite nytt i lägenheten :)
även fortsatt lite på min Avatar, men så sjukt svårt att göra resterande av ansiktet. Tackar för ikväll och hoppas ni ska sova lika skönt som jag!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va duktiga ni är!! ja jag försöker men har ingen ork och det är ganska tråkigt att vara ute själv liksom. men det är bara att bita ihop :)

2011-03-23 @ 07:00:48
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Jennifer

<3

2011-04-04 @ 07:11:11
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0